04 August 2018 |
Viete ako správne nahlásiť poistnú udalosť poisťovni? Ak nie likvidácia sa vám bude naťahovať.

Klienti poisťovní môžu nahlásiť vznik poistnej udalosti telefonicky na dispečing poisťovne, alebo prostredníctvom internetu priamo na stránke poisťovne. Oznamovacia povinnosť je síce týmto splnená, následne je ale ešte potrebné do poisťovne doručiť správu o nehode, na čo veľa klientov zabúda.
Tá musí byť vypísaná a podpísaná oboma účastníkmi nehody. Poisťovni sa doručí spolu s fotokópiou technického preukazu od vozidla a fotokópiou vodičského oprávnenia.
Druhým spôsobom je nahlásenie prostredníctvom internetového formulára vašej poisťovne, ku ktorému je tiež potrebné doložiť kópiu technického preukazu a vodičského oprávnenia. Je ale potrebné tento elektronický formulár vytlačiť a podpísaný doručiť do poisťovne.
Škodu je potrebné nahlásiť v stanovených lehotách a to do 15 dní ak sa stala na území SR, a do 30 dní ak v zahraničí.
Všetkým klientom www.poistenie247.sk ponúkame bezplatnú asistenciu pri vybavovaní poistnej udalosti. Ak máte záujem o naše služby, kontaktujte nás.
poistenie247.sk Ďakujeme za prečítanie.